Thursday, January 1, 2009

忘れられないNew Year Eve!!!





きのうはNew Year Eveです。
クラスの後ろにともだちとQueensbayに行きました。
たくさんひとがあります。
Chinese New Yearの展示会があります。

輪あ、本当にきれいです。
Countdownに行きませんでした。
たくさんひとがありますから。
バースがありません。
それから、Queensbayからsungai nibongに行きました。


sungai nibongにバースにのりました。
そのあとで、tescoに到着した。
tescoからりょう(saujana)にかえりました。
本当に長い旅行ですね!
疲れていっていました。
でも、この祝典はおもしろいですね!
たくさんうんどうがありますから。

2 comments:

Sue-In said...

Wahahak ..

I had an "awesome" new year eve this year !!!

Anyway , it will be a good start for this year I strongly believe ..^^

I really think that it was really fun coz I don't think anyone will have such experience as us !
Cheers , for what special thing we share .. hehekz

sophia ng^^ said...

For me.it's such an unforgettable experience.haha.wish u gd luck for everything and thanks for ur comment.take care.