Thursday, January 29, 2009

Chinese New Year!



During Chienese New Year Eve, my mum had prepared 8 dishes plus 1 more soup!Wah, really so delicious. This is what i had for reunion lunch.




Besides, i had got many angpau.Haha!




たくさん友だちにあいました。本当にたのしかったです!


ストレスがあらない!


After this 'mid-term holiday', i have test and 3 presentation,and 2 assignment as well.


hahhhhhh..... それから、ゆさんをたべました。本当においし。ゆさんおしろはきれいだ。









11 comments:

eileen said...

Kar Sin さん、
Happy Chinese New Year!
あなたのChinese New Year Celebration どですか。たなしですか。 

yin yin said...

あのりょりはおいしいですね。Reunionはひるごはんですか?私のReunionはばんごはんです。たいてい、Reunionはばんごはんとおもいます。Next year, inivite me to your house ya. i will tell you when i visit Ipoh 、i will tell you when i visit Ipoh :)

evalyn_teh said...

Kar SInさんのともだちはかわいいですね。CNY celebrationはいいですね。ほんとにたのしおもいです。

hui ting said...

kar sinさん
Reunionの昼ごはんはおいしいですね。
とてもたくさんですね。
いいでしゅね。

hsien oon said...

kar sin さんHappy Chinese New Year!私もかぞくとreunion dinnerをたべました。ははも、8ごちそうをりょうりしました。満足していました。

cheryl chew said...

なんて愉快なCNY Celebrationでしょう!

Sarah Yu said...

はじめまして、わたしはユーサラです。
コロンビアだいがくのよねんせいです。
kar sinさんの ブログはかわいいしゃしんがたくさんありますね!
とてもおもしろいです!

sophia ng^^ said...

Eileenさん、私のReunion Lunchとでもたのしかったです。

sophia ng^^ said...

Sarah さん、はじめまして。私はマレシアの大学の一年生です。コメトはありがとうがざいました。どうぞゆろしく!

sophia ng^^ said...

Yin yin さん、私はうちにきましょうか。いらしゃいます!

sophia ng^^ said...

So late to most comment!
already March nw! Hehe...
The picture that u post is the picture that i like the most!!
haha...
gAMBATEH in ur study ar!!! Believe urself that U can do it!!!