Wednesday, December 17, 2008

私のたんじょうび!

友だちとたんじょうびをいわました。
(I’ve celebrated my birthday with friends.)

友だちとPizza Hutでピーザをたべました。





(I've pizza with friends.)

プレセントはかばんです。





(My present is a bag.)


それから、かぞくとたんじょうびをいわました。
(After that, I’ve celebrated birthday with family.)


ケーキをたべました。
(We have ate cake .)



ケーキはちさいですがおいしです。
(The cake is small but is delicious.)

3 comments:

Mun said...

hapi belated birthday o^^
my fren

xinxin^^ said...

wow!nice birthday!haha,happy happy la!!

sophia ng^^ said...

Gaik buon さんとshing さんありがとう。